یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

قوانین بازنویسی متن مقالات تخصصی به انگلیسی و فارسی کدام است؟   

نویسنده: سورنا احمدخانی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/10/22 ساعت 16:00:00 بازدید: 766 امتیاز 0 از 0 نظر

قبل از بررسی قوانین بازنویسی در مقالات تخصصی بهتر است از خودمان بپرسیم که دلیل وضع قوانین بازنویسی چیست؟ قوانین بازنویسی مواردی است که به حفظ چارچوب استاندارد بازنویسی کمک می‌کند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

بازنویسی چارچوب خاصی دارد که عدم رعایت آنها متن را به سمت دیگری سوق می‌دهد. برای مثال اگر در بازنویسی متن قوانین بازنویسی رعایت نشوند فرق بین نویسندگی و بازنویسی چه خواهد بود؟ چگونه می‌توان متن‌های نگارشی را از یکدیگر تفکیک داد؟ تمامی این ها بیانگر این نکته است که مقوله بازنویسی با هر نوشته دیگری فرق دارد. به عبارتی می‌توان چنین ادعا نمود که قوانین بازنویسی این مبحث را از سایر مباحث مربوط به نگارش جدا می‌کند. یکی از حوزه‌هایی که بازنویسی در آن زمینه مورد استفاده قرار می‌گیرد بازنویسی متن مقالات تخصصی به انگلیسی و فارسی است. این نوع از بازنویسی جز شایع‌ترین نوع بازنویسی‌ها است و بسیار در زمینه‌های علمی به کار می‌آید. اغلب بازنویسی مقالات تخصصی برای نگارش پایان‌نامه و ارائه مقالات معتبر علمی به مراکز مختلف صورت می‌گیرد. اما همانطور که مستحضر هستید بازنویسی مقالات تخصصی دغدغه‌ها و سختی‌های خاص خود را دارد چرا که شخص بازنویسنده باید به متنی که قرار است مورد بازنویسی قرار بگیرد واقف باشد. پس از فهم کامل آن می‌توان بازنویسی را شروع کرد. بازنویسی مقالات تخصصی هم راحت است و هم نه! بازنویسی چنین مقالاتی از این دید راحت است که نویسنده تماما مسیر مقاله را دنبال می‌کند و تعاریف غیر مربوط به نوشته اضافه نمی‌کند. و بعدی که به بازنویسی چنین مقالاتی سختی می‌بخشد یافتن شخصی است که بتواند به خوبی مقاله تخصصی یاد شده را بازنویسی کند. مجموعه بزرگ ایران تایپیست همان موسسه‌ای است که قرار است در مسیر بازنویسی مقالات تخصصی با رعایت قوانین بازنویسی در کنارتان باشد. تمامی پیچیدگی‌های مربوط به بازنویسی و قوانین بازنویسی را دور بیندازید و با ما همکاری کنید.

قوانین بازنویسی متن مقالات تخصصی به انگلیسی و فارسی کدام است؟   

قانون بازنویسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

بازنویسیهزینه بازنویسی متنرفرنس نویسیسرچ در گوگل

سوالات متداول

جواب این سوال هم نه است و هم بله! چرا که برخی از قوانین بازنویسی برای انواع مختلف مقالات مشترک‌اند و برخی دیگر از آنها برای نوع خاصی از بازنویسی‌ها به کار می‌آیند.

تشخیص قوانین بازنویسی برای نوع خاصی از مقاله امر راحتی است اما به شرط اینکه شخص بازنویسنده بسیار در آن زمینه مجرب باشد.

هزینه بازنویسی انواع مقالات تخصصی به انگلیسی در ایران تایپیست به نوع مقاله و حجم مقاله نامی بستگی دارد. چنین مواردی پس از توضیحاتی که شخص مشتری در اختیار ما قرار می‌دهد مشخص می‌شود.

هزینه بازنویسی انواع مقالات تخصصی به زبان فارسی در موسسه ایران تایپیست به نوع سفارش مشتری بستگی دارد. در ابتدا مشتری نوع سفارش خود را شرح می‌دهد و سپس هزینه نهایی برآورد می‌شود.


نویسنده: سورنا احمدخانی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/10/22 ساعت 16:00:00 تعداد بازدید: 766 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: قوانین بازنویسی در مقالات تخصصی قوانین بازنویسی مقالات قواعد بازنویسی مقاله اصول بازنویسی مقالات علمی روش بازنویسی مقالات

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :